Emojiler nasıl yapılır? - Emoji kullanmak



  •  Sharethis.com sitesine uğrayın.
  • ''Get Reaction Buttons''a tıklayın.
  • Karşınıza gelen ekranda size emojilerin ortadamı yanda mı yoksa diğer yanda mı olduğunu soracak ben ortadayı seçtim çoğu kişide öyle kulanıyor.
  • Gelen sayfadaki formu doldurun. Domain adresinizi, mail adresinizi ve yeni şifrenizi belirleyip formu doldurun ve gönderin.
  • Karşınıza çıkan kodlardan birincisini kopyalayıp bloğunuzun temasına ulaşmak için  blogger adresinden tema, temadan sonra Html'yi düzenleye girin.
  • Temanın içinden </body> kodunun üzerine birinci kodu yapıştırın. Temanız kodu kabul etmeyecek çünkü kodun içinde bulunan bir yeri düzeltmeniz gerekiyor. & simgesinin yanına amp; yazıp kaydedebilirsiniz.
  • Mail adresinize gelen hoşgeldiniz iletisine tıklayıp hesabınızı onaylayın.
  • Mail adresinize gelen kodu kopyalayın ve onu da temanızdaki <data:post.body/> etiketinin altına yapıştırıp temayı kaydedin.
  • Maile gelen mesajdaki kayıt olun butonuna tıklayın. Açılan sayfadan ''Reaction Buttons'' yazan yerin altındaki düğmeyi aktif yapın. Ve 5 dakika bekleyin.
Tebrikler! Artık emojilerinizi aktif olarak kullanabileceksiniz. 

2 Yorumlar

Size yardım etmek benim için bir görev kendimi bunu adadım.


Emoji Emoji